Friday, April 24, 2009

Living Without You Day #5

24.04.09-Friday
Everytime I sms someone, I always type his number. Then only I realise it's wrong. At night, I thought of calling him. Then only I realise it's over. Haiz. Too used to it already. Now, I think time goes by very slowly. Everything seems like yesterday...

当我心里还有你, 但你心里已有她, 是多么痛苦的.

我告诉自己无论如何不许哭
被你放弃不是最痛的输
也许对你温柔拥抱还有贪图我已准备 觉悟
我告诉自己无论如何不许哭
因为至少我们曾经被祝福
如果留下伤口要微笑着康復
我应该满足 我非常满足- 云美鑫, 不许哭

No comments:

Post a Comment